lørdag 10. januar 2015

I gang igjen!

Det er nesten halvannet år siden sist.
Mye har skjedd siden den gang.
Hverdagslivet.
Tidsklemma.
Virkeligheten
Kall det hva du vil,
men det har ikke vært like lett å få tid til alt en har lyst til.
Noen klarer det,
jeg klarte det ikke.
Å blogge var utrolig morsomt, og ga meg mye,
men det var krevende også.
Allikevel prøver jeg meg igjen:-)

Guttene våre har blitt 4 og 1,5 år.
De er energirike og tilstedeværende!
De er to individualister som forundrer og imponerer oss hver dag.
De gjør oss stolte og ydmyke.

Permisjonslivet er over
Jeg har ny jobb
Herr T har ny jobb
Vi har kjøpt nytt hus
Vi selger i disse dager
Vi er syke, friske- og syke igjen
Vi sover godt, sover dårlig- og vi sover ingenting
Vi er aktive og vi er late, 
vi trener, vi gir opp- men så begynner vi litt igjen.

Vi har gode venner, vi har en nydelig familie,
vi er sammen, vi er noen ganger fra hverandre,
vi leker, vi ler, 
vi er slitne, vi er glade,
vi er sure, vi er irriterte,
men vi er lykkelige -vi er en familie!
Og livet er innholdsrikt og hektisk.

Det er vel dette du får ta del i nå du leser
min blogg.
Velkommen igjen- kanskje du liker det?





2 kommentarer:

  1. Så koselig å lese bloggen din Anne. Dere er så fine og du er så flink! Klem fra Katinka

    SvarSlett
  2. Takk for fine linjer med ord. Godt å ha deg her igjen! KlemKatrine

    SvarSlett